یک راه حل آسان
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 31634
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 310
تعداد آنلاین : 1



باربی ناز
باربی
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 3:40 PM ::  نويسنده : باربی ناز       


 
 براي مطلع شدن از ميزان جريمه‌هاي رانندگي‌شان فقط كافي است كد 17 رقمي اي كه پشت كارت خودرو به صورت عمودي درج شده را به شماره 30005151 پيامك كند تا در كوتاه‌ترين زمان مبلغ و تعداد جريمه برايش ارسال شود.

 ماجرا از اين قرار است كه وقتي با ارسال كد 17 رقمي پشت كارت خودرو از مبلغ جريمه رانندگي‌تان مطلع شديد و هيچ اعتراضي هم به آن نداريد و تصميم گرفته‌ايد كه مانند يك شهروند قانونمدار در اولين فرصت جريمه‌تان را پرداخت كنيد، خوب است بدانيد كه براي گرفتن پرينت خلافي و پرداخت جريمه لازم نيست به دفاتر پليس + 10 مراجعه كنيد.

امتحان كنيد، فقط كافي است همان كاري را كه براي اطلاع از تعداد و مبلغ جريمه رانندگي‌تان انجام داديد دوباره تكرار كنيد، ولي اين بار يك ستاره (*) هم به آخر كد 17 رقمي پشت كارت خودرو اضافه كنيد و آن را به شماره 30005151 پيامك كنيد.

تعجب نكنيد، حالا شناسه قبض و شناسه پرداخت هم برايتان ارسال مي‌شود كه مي‌توانيد براحتي از طريق دستگاه خودپرداز بانك‌ها يا به صورت اينترنتي جريمه‌تان را پرداخت كنيد.

به اين ترتيب هم قبض جريمه‌تان را قبل از اين‌كه دوبرابر شود پرداخت كرده‌ايد، هم وقت‌تان در شلوغي دفاتر پليس + 10 هدر نرفته است و هم براي پرداخت قبض جريمه مجبور نشده‌ايد با انجام يك سفر درون‌شهري اضافي، شما هم سهمي در ترافيك و آلودگي هوا داشته باشيد.

لطفا حتما نظر بدین